Naujienos Atgal
Kelionė su persėdimais oro uostuose
2021 Sau 25.

Planuodami savo kelionę su persėdimais, būtinai atsižvelkite į laiką, kuris reikalingas, kad spėtumėt iš vieno lėktuvo persėsti į kitą. Kad tiksliai suvoktumėte, kaip apskaičiuoti savo laiką, būtina įsivaizduoti visą persėdimo procedūrą žingsnis po žingsnio.

 

Pirmo lėktuvo atvykimas į oro-uostą, kur planuojamas persėdimas į kitą lėktuvą,  nurodytas ant aviabilieto- tai lėktuvo nusileidimo laikas. Net tuo atveju, kai lėktuvas nusileido laiku, keleiviams reikia kažkiek laiko, kad išliptų iš lėktuvo ir papultų į terminalą. Dauguma šiuolaikinių aviakompanijų stengiasi šį veiksmą (įlipimas-išlipimas) vykdyti kuo greičiau, kad sumažintų lėktuvų užsilaikymus.

 

Bagažo atsiėmimas užtrunka maždaug pusvalandį, tikrai ne mažiau. Iš lėktuvo reikia iškrauti ir pervežti kelias tonas keleiviams priklausančių lagaminų, o paskui juo atsargiai išdėstyti ant besisukančio atsiėmimo „diržo“. Bagažą reikia ne tik atsiimti, bet ir parodyti oro-uosto darbuotojui bagažo kvitą kaip įrodymą, jog tai tikrai jūsų bagažas.

 

Po šio etapo reikia pereiti į išskryimo zoną. Kaip taisyklė, oro-uostuose išvykimo ir atvykimo zonos išdėstytos priešinguose pastato terminalo, kad keleivių srautas visą laiką judėtų ta pačia kryptimi ir neatsirastų kamščių/susibūrimo. Labai dideliuose oro-uostuose šios zonos gali būti išdėstytos netgi skirtinguose terminaluose. Bet kokiu atveju, persikėlimui iš atvykimo į išvykimo zoną reikia skirti mažiausiai 15-20 minučių.

 

Į registraciją naujam reisui būtina atvykti prie 45 minutes iki išskrydimo, o geriausiai prieš valandą, kadangi reikiai užregistruoti ne tik save, bet ir savo bagažą. Netgi tuo atveju, kai jūs jau turite savo įlaipinimo taloną, kurį gavote registruodamiesi šiam reisui elektroniniu būdu, į laukimo salę vis vien reikia atvykti prieš 30 minučių iki išskrydimo. Būtent prieš tiek laiko skelbia apie įlaipinimą į lėktuvą.

 

Taigi, apskaičiavus visa tai, gaunasi 2.5 valandos, kurių reikia keleiviui, kad galėtų ramiai ir be papildomo skubėjimo persėsti iš vieno lėktuvo į kitą. Į šį laiką neįeina nenumatytos aplinkybės, tokios kaip pirmo lėktuvo pavėlavimas arba bagažo užtrūkimas.

 

Naudojant pigioms avialinijoms, reikėtų nepamiršti, kad didžioji dauguma jų yra laikomi point-to-point airline. Jeigu detaliai perversti šią frazę, tai jinai reiškia „aviakompanija nuo vieno taško prie kito“. Tai vertėtų suprasti taip, jog yra vykdomos keleiviams ribotos paslaugos , t.y. aviakompanija nevykdo bagažo perkėlimo iš vieno lėktuvo į kitą, negarantuoja apie savo keleivių persėdimą iš tos lėktuvo į kitą. Tai reiškia, kad keleiviai, galvodami apie persėdimui skirtą laiką, turi suprasti apie riziką nespėti persėsti iš vieno lėktuvo į kitą, o taip pat turi atsižvelgti į reikiamą laiką, kuris skirtas pakartotinam bagažo registravimui.